Depp...

Vet inte vad jag ska säga idag. Jag käner mig jättedeppig och lessen, vet inte rikitgt varför men men....  Kan vara att jag saknar Andreas så otroligt mycket. Vad vet jag... jag orkar faktiskt inte grubbla över det för det brukar försvinna och det kan jag tacka mina underbara vänner för. I love you guys!



Snart bär det av till jobbet. Idag ska vi ut till skärgården och jag ska spendera natten där men som tur är kommer jag hem imorgon på dagen nångång...=) Skööönt! Tack till min mamma som alltid passar och tar hand om min bäbisar när jag behöver det..=)

Usch, jag är så jävla kaffesugen och självklart är min mjölk sur och äcklig, GAH!!! Jag får helt enkelt ta en rosenrot tablett istället. När jag var på kurs förra veckan så spreds sig rykten VÄLDIGT fort att jag tog rosenrot på morgonen så varje gång jag sa något så sa alltid någon rolig jävel "är det rosenroten som talar nu eller? HÖHÖHÖ" Så kul man kan ha...:P Aja, jag är ju väldigt intressant idag känner jag...jag ska nog dra nu hehe.

Have a nice day!

PÖSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0