Oh lord!

WOOSAA!!

Nu var det ett tag sen jag skrev om mitt spännande liv och jag antar att ni två som läser min blogg slaviskt har saknat mig jääääättemycket, hehe ;P 

Har jobbat idag och det var riktigt kul! Sabiha du är miss wackoooo foo sho, spelar in en gammal kvinna när hon äter frukost...usch... jag ska ha den jävla videon om jag så ska knocka dig hahaha! Det har varit så skööönt att varit ledig i helgen jag har bara myst omkring och ätit. Tjockisen har talat, tjihu! Var hos mamma i fredags och hos pappa lördags. Ytterligare en gång var Hitler vårat middagsämne, är det normalt? No..no..noooooo.... vi är som vi är :).

Igår var det Julmumma hos mig lite juligt så änna med pepparkakor och glögg ni vet... ;P Fyfaaan va göteborrrska är sexigt asså haha! Mumma på det med! Nee men det va jättetrevligt och det är EXTRA trevligt när dom man inte träffar så ofta kommer förbi. Puss på er!!



Har precis tagit en efterlängtad dusch, det ju BRRR kallt ute! Men det är vackert...<3 Passade även på att skrubba mig och göra hårinpackning, nu ser jag om 16 igen, jääähh...blä! Sitter och kollar på Färjan och fyfan vilka jävla stolpskott det finns asså! Men jag ska inte klaga på dom för vad vore mitt liv utan dom...:P


LÄTT att denna snubben kommer vara med på färjan nästan säsong :P

Pösss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0