Goodmorning =)

Men USCH!!

Nu är jag irriterad! På mig själv... Bokade tid för tvätt igår, så jag hasade mig ur sängen kl 8.00 och tryckte i massa kissiga handdukar i den ultimata Ikeapåsen som har hängt i badrummet i några dagar nu. Jag vill bara tala om att dom har hängt där pga av tidsbrist, inte för att jag älskar lukten. Okej?
Btw så är det min lille Tossebäbis som kissar, inte jag...;) När jag kommer ner till tvätthålet i källaren ser jag en lapp på dörren där det står att maskinen är trasig. Jag har alltså förstört min viktiga beautysleep for nothing idag. KUL!!!! Jag får nog ta och ringa en livlina sen (min mamma), vad annars ska man ha dom till..haha:)

Neee nu är det dags för frukost och en STOR kaffe på det! Har mycket att stå i idag. Men det får ni veta senare...ojojoj...;)


Ha det bra så länge!

PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0