Hemma...

Home sweet home...=)

Jag tänker inte fråga hur ni mår nu för det är ju aldrig nån som svarar jöhh! Tucci gillar inte att bli dissad, oh no girlfriend! Hoho...;)

Kom hem för en liten stund sen och har hällt i mig lite C-vitaminer (brustablett såklart), jag försöker stoppa en eventuell förkylning som är på G. En kvinna på Apoteket tipsade mig om att dricka brus vitamin varannan timme ungefär när man är förkyld för att bli friskare snabbare så det tricket kör jag nuförtiden. Det hjälper...=)

Har jobbat med underbara Sabiha idag också, alltid lika flippat haha!  Sätt ihop en rödhårig med en jugge ska ni få se på grejer eller va säger du rulltårtaaaa? ;) Jag ska fan lägga upp en bild på henne nu bara för det!


Cutie!


Neee ni...

Nu ska jag kolla på tv och gosa med mina älsklingar..<3

Pöss på rooooompaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0