Ledig... =)

Hellooiii!!

How´s it going? =))

Idag är jag ledig och jag är på toppen humör, wiiee! Inte varje dag man är det...hehe ;) Har varit på Salong Teresa imorse och färgade mina ögonfransar, blev nöjd men inte mer. Im a hard woman to pleese haha! Snyggare med svarta än vita iallafall, USCH! Har druckit mitt älskade morgon kaffe nu  så jag är redo att börja slita för ta mig FAN att jag har mycket att göra! Städa och tvätta får det bli idag. Ska göra en grym Spotifylista sen är det bara att börja åla runt med damsugaren haha!


Måste sticka till ÖB lite snabbt innan och köpa tvättmedel och kattsand, tvättmedel är jävligt bra att ha när man ska tvätta har jag hört...:P

Vi hörs sen raringar!

PÖÖÖÖÖÖSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också slitit med att städa och tvätta på min lediga dag i fredags. Duktig man är asså! :P Love u hunnibunnie! :)) Tack för en mysig kväll idag.



Pöss

2009-12-20 @ 23:31:12
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: rompa

vi e så duttia så! =) jaa det va mös, vi måste göra det snart igen. efter nyår sa vi va? love u to sweetie!

2009-12-21 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0