Morning!

Helloooiii!!

Hur mår ni idag? =)

Jag är jääävligt trött och om ni har sett min video i inlägget nedan så förstår ni nog varför...min omgivning har det inte lätt ska ni veta! Haha! Det va jättetrevligt igår, det är så underbart att vi har börjat umgås igen. Trots att det har gått 7 år så känns allt precis som vanligt. "VANLIGT"... ;)

Idag blir det jobb, 12-22. Härligt värre! Ska bara duscha mig i kaffe sen ska jag bege mig. Undra när min buss går...hmm..? Bäst att kolla det kanske :P


Ser skönt ut....;)

Pöss på er!!!!

ROOOOOMPAAAAAAA!


Kommentarer
Postat av: Bella

Så underbart att vi börjat ses igen tycker jag med gums! Med vår bakgrund spelar det ingen roll om det går 7, 70 eller 700 år för vi är ett grymt team så är det bara! Haha ;) Älskar dig ♥

2009-12-09 @ 12:44:28
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0