Pimp my face

Hej alla sötnosar!

Nu sitter jag proppmätt och snygg i min underbara soffa, äntligen... :) Har jobbat till 17 idag och sedan kutat runt i stan och letat efter ett par till uggs från Din Sko men förgäves. Vill så gärna ha ett par nya beiga, har ett par redan men dom har töjts sig så fruktansvärt mycket att man inte ens kan gå i dom jävlarna. Ett tips är att köpa uggsen från din Din Sko två stl mindre för båda mina par har flippat åt allahåll. Kom nu ihåg va mamma säger hehe ;) BLABLA...

Sitter och kollar på Biggest Looser, dom är ju så duktiga asså! Usch nu kommer tårarna haha..blä! Tänkte greja lite här hemma och tända lite doftljus, allt för att pisslukten ska försvinna haha! När fan ska Ajax göra doftljus? Hade inte det varit en storsäljare?! Det här ska jag få betalt för Ajax... ;)

Ska peela min fejja snart och lägga världens bästa ansiktsmask från Dermalogica så man förblir evigt ung =) Om ni inte har provat den bör ni VERKLIGEN göra det! Den förbygger linjer och reparerar PLUS att den bombar med lyster och vitaminer. Det kanske inte syns på mig men det ska göra det iallafall...:P



Just det ja! Innan jag lämnar er så vill jag bara säga att jag skickade in utbildningspapperna till Scandinavian Manicure förut, WIEEEE!!!

Ha en bra kväll!!!

ROOOOMPAAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0