Lady in red

Hallå allihopa!

Hur har ni det? Jag mår fin fint nu efter en sväng genom hela Göteborg!

Började min eländiga dag genom att åka till Nordstan för att köpa intensivtoning, minutväxt is no joke people(!!), efter en stunds velande så köpte jag färgen Mohogny(stavas det så?)man kan säga att jag har en riktig hatkärlek till mitt riktiga rödahår. När jag färgar det brunt, vill jag va rödoch tvärtom. Ni känner säkert igen det...;) Jag hoppas innerligt på ett bra resultat annars kommer flippovic på besök! Ey...ey...ey....


En röd Jennie....


En bjuuuun Jennie...



Snart kommer min underbara vän Bella hit, vi ska ha DH afton och käka thai och dricka sangria, mumma säger man dåååå! En sak kan ni lära er om mig redan nu, jag gör ALLT för ett glas sangria haha!

Hare gott nu älsklingar!

ROOOOOMPAAAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: Annika.A

A lady in reeeeeeeeeeeed,nice.

2009-12-08 @ 17:33:41
Postat av: Bella

Vad är en minutväxt? :P

Tack för igår stompan! Det var myyys :) Men shit vad mätt jag är fort. Nån kommer få en knapp i huvet när mina byxor spricker mohahahaha!

2009-12-09 @ 09:38:28
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: flippovic

minutväxt är hår som växer i minuten så man ser det haha!

2009-12-09 @ 23:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0