U bitch...

OMG!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA PISSED OFF!

Den här lilla jävla f-ttjäveln borde ta och hålla sin käft stängd! Men hon vill att jag ska veta och hon njuter sjuk som hon är. Stackars patetiska människa...va ska vi göra med dig? Psyket verkar ju släppa ut mer än vad dom tar in. Var det så jag träffade dig kanske? Är du på rymmen you sick fuck? Jag vill bara göra jävligt klart att jag är sur INTE knäckt. Du vet inte vad du har gett dig in på... ;) Fortsätt du så ska vi se vem som lipar, inte är det jag.

Say it to my face, BITCH! (om du vågar, hihi)




Kommentarer
Postat av: Haris

HAHAHA! Dzenniferka då :D

--

Hoppas att du hade det någorlunda skoj igår :) Hoppas att allt är bra med dig annars :D

Kram

2009-12-26 @ 20:55:05
URL: http://theharis.blogg.se/
Postat av: Urre

OMG! Pratar du om den jag tror du gör? ;) Ring mej ffs!!

2009-12-28 @ 20:35:45
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: dzenniferka

jaa då haris jag hade jättetrevligt,jag har bara lite mycket i huvet just nu plus att jag hade magvärk from mothafuckinghell! typ...;P



å núrre!ja du vet nog vem det e, hoppas jag! men denna människans äckliga namn nämner vi inte hääär. än sålänge... the hoe is going down down dooooown ;P

2009-12-28 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0