Wieeee!!

Tjiiiihoooo!!!

Idag är Jennie mucho happy,wieee!!

Har precis varit på ett litet möte på nagelskolan och det gick kanon! Hon var verkligen supertrevlig och jag fick svar på alla mina frågor så nu känns det riktigt bra..=) Kommer nog få offra en del men det är det värt, tror jag.. ? Vad tycker ni mina vänner, ska jag köra så det ryker eller? Tänk er för noga nu, gratis är gott remember...;) haha!

Idag är jag ledig, gottgott är det. Ska passa på att städa hemma och eventuellt rensa lite. Ska otroligt nog träna med Elin sen också. Hejja fettot! Wish me luck... Sen ska vi hem till Elin, jag ska göra naglar på henne inför hennes B-day party på lördag och hon ska hjälpa mig med mitt hår. Let´s pray everyone...hehe :P


Jag bjuder på en bild från förra träningspasset...haha ;)

See ya!

PÖSS!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Kör så det ryker gumman! Du är grym :)))

2009-12-10 @ 13:12:03
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: Haris

Work it Dzenniferka.. DU måste ju bara berätta var fan du hittade den heta bodyn (eller fan det nu är). Skulle vilja ha en i zebra-print :D

2009-12-11 @ 10:28:09
URL: http://theharis.blogg.se/
Postat av: dzenniferka

den gör succé every god damn time! jag har sytt den själv å självklart kan jag göra en åt dig med, but it will cost you...;) haha!

2009-12-11 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0